Αντίθετοι οι Θεολόγοι της Ηλείας στη θεματική εβδομάδα για την αποδόμηση των έμφυλων ταυτοτήτων
24 Ιουλίου - 17:09 Τοπικά
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΝΩΣΙΣ ΘΕΟΛΟΓΩΝ
(Π.Ε.Θ)
ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Ν. ΗΛΕΙΑΣ
Πύργος, 6-2-2017
ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ
για την αποδόμηση των Έμφυλων Ταυτοτήτων στα σχολεία, ήτοι τον κλονισμό του φύλου των μαθητών
Αυτές τις ημέρες, οργανώνεται στα Σχολεία η Θεματική Εβδομάδα με έναν από τους άξονές της “Ἔμφυλες Ταυτότητες”: “Βιολογικὸ καὶ Κοινωνικὸ Φύλο”, “Ἀποδομώντας τὰ Ἔμφυλα Στερεότυπα”, “Φύλο, Σεξουαλικὸς Προσανατολισμὸς καὶ Ἀνθρώπινα Δικαιώματα”, “Ὁμοφοβία καὶ Τρανσφοβία στὴν Κοινωνία καὶ στὸ Σχολεῖο”.
Διακόπτεται για μια ολόκληρη εβδομάδα η ροή του Ωρολογίου Προγράμματος και υποχρεούνται καθηγητές των σχολείων ή συνεργαζόμενοι εξωσχολικοί φορείς να εφαρμόσουν υποχρεωτικά μεταξύ άλλων και τα παραπάνω, αντίθετα από τον αρχικό προγραμματισμό της χρονιάς.
Έτσι, εισάγει ετσιθελικά σε ανήλικους μαθητές Γυμνασίου πρωτοφανείς ιδέες και έννοιες ξένες στην ελληνική πολιτιστική πραγματικότητα, ανεξαρτήτως και αντιθέτως της θελήσεως γονέων και εκπαιδευτικών αλλά και του ήθους της ελληνικής κοινωνίας. Γίνεται προσπάθεια, δηλαδή, να μας φορτώσουν με αρρώστιες που δεν έχουμε.
Έχουμε ως Ορθόδοξοι Έλληνες, κληρονομιά και παρακαταθήκη μια δοκιμασμένη διαχρονικά στάση ζωής η οποία εμπνέεται από το Ευαγγέλιο και σέβεται την οποιαδήποτε διαφορετικότητα «του άλλου» ως «εικόνας του Θεού», ως «πλησίον» ως «αδελφού μας» ανεξαρτήτως αν συμφωνούμε ή όχι με τις ατομικές επιλογές του.
Κι αν μπορέσει να εφαρμοστεί το πρόγραμμα αυτό, το παιδί θα αιωρείται χωρίς “βεβαιωμένη” ταυτότητα φύλου και θ’ αναρωτιέται: «Τι είμαι; είμαι αγόρι, είμαι κορίτσι, είμαι και τα δύο»; Έτσι προκαλείται μια φοβερή σύγχυση ταυτότητας στους εφήβους μαθητές και τραυματισμός της φυσιολογικής ψυχοσωματικής ανάπτυξης του παιδιού.
Ποιοί είναι αυτοί που εξ ονόματος των παιδιών μπορούν να αποδομούν ταυτότητες, προσωπικότητες και κοινωνίες ολόκληρες;
Το Δ.Σ.