Αυτό είναι το επόμενο Volvo V40!
24 Ιουλίου - 17:20 Auto - moto
Το Volvo V40 2ης γενιάς είναι έτοιμο και έχει αποκαλυφθεί ήδη στην Κίνα. Σχεδιασμένο από τον Giugiaro, αναμένεται στην Ευρώπη στα τέλη της χρονιάς.
To Geely Emgrand 7 είναι λοιπόν το μοντέλο εκείνο που θα δούμε με τα σήματα της Volvo στην Ευρώπη στα τέλη του 2015, ώστε να αποτελέσει το διάδοχο της πρώτης γενιάς του V40. Πρόκειται για το πρώτο ευρωπαϊκό αυτοκίνητο της Geely, το οποίο έχει εξελιχθεί σε συνεργασία με τον γνωστό ιταλικό οίκο Italdesign Giugiaro. Η δημιουργία του αποτελεί συνέχεια του project κατασκευής low cost μοντέλων για την Αμερική και την Ευρώπη από τη Geely. Στις Η.Π.Α., στόχος της εταιρείας είναι να πουλάει το νέο της μοντέλο σε μια πολύ χαμηλή τιμή κοντά στα 9.500 δολάρια.
Το νέο Volvo V40 θα έχει μήκος 4,397 μέτρων, πλάτος 1,789 μέτρα και μεταξόνιο 2.650 χλστ. Οι κινητήρες του στην Κίνα είναι δύο ατμοσφαιρικά μοτέρ 1,5 και 1,8 λίτρων, με 109 και 122 ίππους αντίστοιχα, ωστόσο στην Ευρώπη αναμένουμε να υπάρξει ενίσχυση των μηχανικών του συνόλων και με diesel επιλογές. Η ανάρτηση έχει την κλασική διάταξη των Γονάτων ΜακΦέρσον εμπρός και Ημιάκαμπτο άξονα πίσω, ενώ εκτός από μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων θα υπάρξει και αυτόματο, CVT, Συνεχώς Μεταβαλλόμενων Σχέσεων. Είναι δεδομένο επίσης, ότι στο μοντέλο που θα έρθει στην Ευρώπη με τα σήματα της Volvo, θα δούμε τον αερόσακο πεζών στο εμπρόσθιο καπό που διαθέτει και το τωρινό V40.
Σχεδιαστικά, οι πρώτες φωτογραφίες του νέου V40 μας αποκαλύπτουν ένα σύγχρονο σχεδιαστικά μοντέλο, με πολλές καμπύλες και νευρώσεις. To αμάξωμά του θα είναι σίγουρα 5θυρο, όμως ενδέχεται να το δούμε και στην 4θυρη έκδοσή του, κάτι που θα επιτρέψει στη Volvo να επαναφέρει μετά από 3 χρόνια το όνομα «S40», που λείπει από την γκάμα της. Απλή, αλλά σύγχρονη είναι και η εικόνα του εσωτερικού, όπου ξεχωρίζει η παρουσία της απαραίτητης κεντρικής ψηφιακής οθόνης αφής για το σύστημα πολυμέσων.
Όπως προείπαμε, το δεύτερης γενιάς Volvo V40 θα διατεθεί στην Ευρώπη στα τέλη του 2015, 3 και κάτι χρόνια μετά το λανσάρισμα της πρώτης γενιάς του μοντέλου. Ο λόγος αυτής της αλλαγής έχει να κάνει με τη συμφωνία με τη Ford και το τέλος του συμβολαίου για την παροχή της πλατφόρμας του τωρινού V40 στη Volvo στα τέλη του 2015. Το τωρινό πάτωμα του V40 υπενθυμίζουμε ότι βγήκε το 2004 και προέρχεται από το Focus 2ης γενιάς, αφού το 2010 που η Volvo πωλήθηκε από τη Ford στη Geely, συμφωνήθηκε να δοθεί το πάτωμα του προηγούμενουFocus για τη δημιουργία του V40 και όχι το νέο, που βγήκε ένα χρόνο αργότερα στο Focus 3ης γενιάς.
Σε ό,τι αφορά τέλος στο πόσο θα κοστίζει το νέο Volvo V40 στην Ευρώπη και στη χώρα μας, αυτό προς το παρόν δεν έχει αποσαφηνιστεί. Ελπίζουμε όμως το τελικό του κόστος να μην είναι κοντά στα 25.000 ευρώ όπως στο τωρινό μοντέλο, από τη στιγμή μάλιστα που στην Αμερική το αυτοκίνητο θα κοστίζει μόλις 9.500 δολάρια.
Εσάς, πώς σας φαίνεται η ιδέα των νέων, φθηνών Geely-Volvo V40 και S40