Εργατικό Κέντρο Πύργου: Υπέρογκες χρεώσεις που αγγίζουν τα 10 ευρώ για κλείσιμο τηλεφωνικών ραντεβού στο νοσοκομείο Πύργου. Συνάντηση χθες μετον Διοικητή του Νοσοκομείου
24 Ιουλίου - 17:05 Τοπικά
Το Εργατικό Κέντρο Πύργου είχε χθες συνάντηση με τον διοικητή του Νοσοκομείου Πύργου. Η συνάντηση έγινε ύστερα από επιστολή που απέστειλε η διοίκηση του εργατικού κέντρου προς τα αρμόδια υπουργεία με κοινοποίηση στο Νοσοκομείο Πύργου, με την οποία διαμαρτυρόταν για τις υπέρογκες χρεώσεις που φθάνουν μέχρι και τα 10 ευρώ για το κλείσιμο των τηλεφωνικών ραντεβού στο νοσοκομείο του Πύργου. Αναλυτικά η σχετική επιστολή:
Το Εργατικό Κέντρο Πύργου με την παρούσα επιστολή θέλει να σας κάνει γνωστό ένα πολύ σοβαρό πρόβλημα που αντιμετωπίζουμε στο Νοσοκομείο Πύργου Νομού Ηλείας και ένα σοβαρό πρόβλημα στο τμήμα μέσων μαζικής μεταφοράς.
Υπάρχει σύμβαση από τη Διοίκηση του Νοσοκομείου Πύργου με ιδιωτική εταιρεία διαχείρισης τηλεφωνικών ραντεβού στο 14500.
Χρεώσεις
Από σταθερό τηλέφωνο: 0,78 Ευρώ (με ΦΠΑ) ανά λεπτό
Από κινητό τηλέφωνο: 1,18 Ευρώ (με ΦΠΑ) το πρώτο λεπτό και μετά ανά δευτερόλεπτο.
Ανακοινώνεται ότι από 3 Μαρτίου 2015, η χρέωση των κλήσεων για όλους τους συνδρομητές COSMOTE προς τον αριθμό 14500 μέσω του οποίου παρέχονται Υπηρεσίες Πολυμεσικής Πληροφόρησης από την εταιρεία «NEWSPHONE HELLAS S.Α.”, θα γίνεται με βήμα χρέωσης το δευτερόλεπτο και ελάχιστη διάρκεια χρέωσης τα 60 δευτερόλεπτα, ήτοι 0,0197/δευτερόλεπτο (1,18 ευρώ/λεπτό) ενώ μέχρι την άνω ημερομηνία η χρέωση γίνεται με βήμα χρέωσης το λεπτό (1,18 ευρώ/λεπτό). Στις ανωτέρω χρεώσεις συμπεριλαμβάνεται ΦΠΑ 23%.
Η ιδιωτική εταιρεία υποχρεώνει τον ασθενή, ασφαλισμένο ή ανασφάλιστο, άνεργο, χαμηλοσυνταξιούχο να χρεώνεται πολλές φορές έως και 10 ευρώ ανά κλήση για ραντεβού ανά ειδικότητα, για να εξετασθεί από «ΔΗΜΟΣΙΟ ΙΑΤΡΟ», σε ΔΗΜΟΣΙΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ όπου γίνονται και κρατήσεις 6% για δημόσια περίθαλψη.
Στις δύσκολες εποχές, όπου και το 0,001 λ/ευρώ είναι πολύτιμο για τον χαμηλοσυνταξιούχο, για τον ασφαλισμένο, για τον άνεργο, για τον ανασφάλιστο.
Είναι παράνομο και καταχρηστικό να «δίνονται» τα τηλεφωνικά ραντεβού σε ιδιωτικές εταιρείες.
ΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΟΦΕΛΟΣ?
Εάν έχει κάποιος σίγουρα δεν είναι ο ΑΣΘΕΝΗΣ.
Από ότι γνωρίζουμε υπάρχει προσωπικό το οποίο έχει προσληφθεί για ύπαρξη τηλεφωνικού κέντρου.
Το ίδιο ισχύει και για το Νοσοκομείο Πατρών «Αγ. Ανδρέας¨, όπου εφ΄ όσον είσαι στο Νοσοκομείο και ενώ έχεις εξετασθεί από τον δημόσιο γιατρό, πας να κλείσεις ραντεβού για επανάληψη και συνέχιση παρακολούθησης από τον γιατρό σου και σου λένε δεν μπορείτε εδώ, πρέπει να πάρετε τηλ την ιδιωτική εταιρεία για να σου κλείσει ραντεβού.
Δηλαδή να χρεωθείς κλήση με χρήματα που πρέπει να βρεις για να βάλεις κάρτα στο καρτοκινητό σου και να σου τελειώσουν όλες οι μονάδες για να συμβεί το αυτονόητο… να κλείσεις ένα ραντεβού σε Δημόσιο Νοσοκομείο.
Γιατί αφού υπάρχει προσωπικό ή έχουν γίνει κατά το παρελθόν προσλήψεις ατόμων για στελέχωση τηλεφωνικών και μη ραντεβού να υποχρεωνόμαστε με αποφάσεις του εκάστοτε διοικητή να πληρώνουμε το αυτονόητο?
Παρακαλούμε όπως μας ενημερώσετε εγγράφως και έγκαιρα γιατί εξακολουθούν να ανανεώνονται συμβάσεις με ιδιωτικές εταιρείες και ποιος έχει συμφέρον?
Υπάρχουν τα ίδια προβλήματα και σε άλλους οργανισμούς όπως ΟΑΣΑ, ΗΣΑΠ, ΤΡΑΙΝΟΣΕ που σε υποχρεώνουν να ακούς μόνο ηχογραφημένα μηνύματα με μεγάλο κόστος. Ο ηλικιωμένος πως θα καταλάβει το ηχογραφημένο μήνυμα?
Εάν πάρεις τηλέφωνο στον σταθμό Λαρίσης και ρωτήσεις πόσο έχει το εισιτήριο θα σας δώσουν ένα νούμερο για να σου πουν πόσο κάνει το εισιτήριο.
ΕΛΕΟΣ
Παρακαλούμε για την άμεση τοποθέτησή σας και επίλυση του μέγιστου προβλήματος.