Moto Guzzi California 1400 custom & touring: Ισχυρή και μεγαλοπρεπής

24 Ιουλίου - 17:24 Auto - moto

Μια από τις διασημότερες ιταλικές μοτοσυκλέτες σε όλον τον κόσμο για σαράντα και πλέον έτη. Περισσότερο από κάθε άλλο μοντέλο που κατασκευάζεται στο Mandello del Lario, αντιπροσωπεύει τις αξίες και τη δύναμη της μάρκας: το στυλ, την άνεση, την αξιοπιστία και τις επιδόσεις.

Η ζωή μιας σταρ

Η σταδιοδρομία της ξεκίνησε το 1970, όταν η Moto Guzzi V7 Police, έπειτα από μια σειρά σκληρών δοκιμασιών, επιλέχθηκε για να εξοπλίσει το στόλο των μοτοσυκλετών του LAPD (Los Angeles Police Department). Για πρώτη φορά μια ξένη μοτοσυκλέτα στην Αμερική αναλαμβάνει τον εφοδιασμό της Αστυνομίας, νικώντας με αυτόν τον τρόπο, εκτός από τον εθνικό κατασκευαστή διτρόχων, τον ισχυρό βρετανικό ανταγωνισμό. Κατά τη διάρκεια της σαραντάχρονης θητείας της, έχει κάνει περιπολίες στους αμερικάνικους αυτοκινητόδρομους, έχει συνοδέψει μονάρχες και πρόεδρους και έχει βρεθεί στα γκαράζ των σταρ του σινεμά και της ροκ μουσικής.

Η διάδοχος

Η σχεδίαση του διαδόχου αποτέλεσε μια μεγάλη τεχνολογική και οικονομική πρόκληση προκειμένου να δημιουργηθεί, όπως και το 1971, το νέο σημείο αναφοράς για την κατηγορία. Μια μοτοσυκλέτα εντυπωσιακή, αποκλειστική, ικανή να βελτιώσει τα στοιχεία της κομψότητας μιας μάρκας που αποτελεί συνώνυμο του «made in Italy». Κοιτάζοντας κάθε λεπτομέρεια της νέας California 1400 Touring, από τους τροχούς έως τον πίνακα οργάνων, από τα περιφερειακά έως την ποιότητα του χρώματος και της συναρμολόγησης, το μέγεθος της αλλαγής είναι ξεκάθαρο: αυτή η Moto Guzzi είναι αναμφίβολα αναπόσπαστο κομμάτι της ιστορίας της εταιρίας.

Η “κακή” πλευρά

Η νέα Moto Guzzi California 1400 Custom, σε αντίθεση με την Touring, διαθέτει ένα πιο επιθετικό στυλ. Μια “drag bike” που αποπνέει δύναμη, διαθέτει ισχυρή προσωπικότητα και δεν κακομαθαίνει τον αναβάτη της με αξεσουάρ και υψηλής τεχνολογίας gadgets. Παρ’ όλα αυτά, παραπέμπει σαφώς σε γνήσιο τέκνο του Mandello del Lario. Οι διαφορές μεταξύ τους εντοπίζονται κυρίως στην εμφάνιση και το αποτέλεσμα κρίνεται άκρως επιτυχημένο. Αφαιρέθηκαν η ζελατίνα, τα φώτα ημέρας και οι πλαϊνές βαλίτσες, τοποθετήθηκε πιο χαμηλό τιμόνι και η φαρδιά δίχρωμη σέλα με τις μεταλλικές χειρολαβές αντικαταστάθηκε από μια μονόχρωμη και μικρότερη που συνάδει με το χαρακτήρα της custom. Για πιο γρήγορη γεωμετρία και μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος τοποθετήθηκαν αμορτισέρ κατά 10mm μακρύτερα.

Κατά βάθος ίδιες

Οι δύο μοτοσυκλέτες μοιράζονται τον ίδιο κινητήρα, τα ίδια φρένα και το ίδιο πλαίσιο. Τα 1.380 κ.εκ. τον ανάγουν στον μεγαλύτερο δικύλινδρο V που έχει κατασκευαστεί ποτέ στην Ευρώπη. Αποδίδει 96 ίππους και 12,2 κιλά ροπής μόλις στις 2.750 σ.α.λ. Το ολοκαίνουργιο διπλό σωληνωτό πλαίσιο διαθέτει σύστημα στήριξης του κινητήρα με σινεμπλόκ, ικανό να εξαλείψει τους κραδασμούς του. Και οι δύο εκδόσεις είναι εξοπλισμένες με Traction Control που ρυθμίζεται σε τρία επίπεδα και σύστημα Ride by Wire με τη δυνατότητα επιλογής τριών διαφορετικών αποδόσεων του κινητήρα, Turismo, Veloce και Pioggia (βροχή). Νέος είναι επίσης και ο άξονας μετάδοσης, ενώ στον τομέα των φρένων έχει επιλεχθεί κορυφαίο πακέτο της ιταλικής Brembo με στάνταρ ABS. Όπως τότε, στα τέλη της δεκαετίας του ’60, η πιο δυνατή μετεξέλιξη του V2 αποτέλεσε την ψυχή του California. Επτά γενιές και τέσσερις διαφορετικές χωρητικότητες κινητήρα (750, 850, 1000, 1100) απέδωσαν περισσότερες από εκατό χιλιάδες μονάδες. Η ιστορία συνεχίζεται. Ο 1400 είναι ο μεγαλύτερος V2 και το νέο μοντέλο αποτελεί τη ναυαρχίδα της ιταλικής μάρκας. Μια μοτοσυκλέτα που σε προκαλεί να την καβαλήσεις και να κάνεις το γύρο του κόσμου εδώ και τώρα.

πηγή  caranddriver.gr

Περισσότερα Νέα