Οι Νιώρας – Κακκαλής νικητές του 35ου Ολυμπιακού Ράλλυ

24 Ιουλίου - 17:38 Αθλητικά

Ο Γρηγόρης Νιώρας με τον Κώστα Κακκαλή στο δεξί μπάκετ του Subaru Impreza STi WRX N12, ήταν οι νικητές του 35ου Ολυμπιακού Ράλλυ που πραγματοποιήθηκε το διήμερο 3-4 Μαΐου στο δήμο Αρχαίας Ολυμπίας για το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ (3ος γύρος). Αν και ο καιρός δεν ήταν ο καλύτερος και η πρωινή βροχή έκανε γλιστερές τις διαδρομές στο πρώτο πέρασμα, οι θεατές έδωσαν δυναμικό παρόν στο δρυοδάσος της Φολόης. Αρκετούς θεατές είχε τόσο η τελετή εκκίνησης το βράδυ του Σαββάτου, όσο και ο τερματισμός και η εκδήλωση για τις απονομές το μεσημέρι της Κυριακής.

Οι πρωταθλητές Λάμπρος Κύρκος – Γιώργος Πολυζώης (Mitsubishi Lancer EVO IX), εγκατέλειψαν νωρίς τον αγώνα από μηχανική βλάβη που αντιμετώπισαν στα πρώτα χιλιόμετρα της πρώτης ειδικής διαδρομής από τις πέντε του αγώνα. Η Λάλας Ι, δυσκόλεψε αρκετά λόγω της πρωινής βροχής τα πληρώματα, που γλιστρούσαν αρκετά στη λάσπη. Όμως η συνέχεια ήταν καλύτερη στις επόμενες ειδικές, κάνοντας την πλειοψηφία των οδηγών να δηλώσουν στον τερματισμό αρκετά ικανοποιημένοι από τον αγώνα συνολικά, παρά τα όποια μικρά ή μεγάλα προβλήματα αντιμετώπισαν κάποιοι συνδυασμοί.

Πίσω από τους Νιώρα – Κακαλή, στην δεύτερη θέση κατετάγησαν οι Γιώργος Φιλιππίδης – Δημήτρης Σαϊνης (Mitsubishi Lancer EVO IX), όπου στην τελευταία ειδική αντιμετώπισαν προβλήματα και δεν μπόρεσαν να διεκδικήσουν τη νίκη και να πιέσουν για τη μικρή χρονική διαφορά που είχαν από τους πρώτους. Την τρίτη θέση κατέλαβαν ο Πυργιώτης Γιάννης Μπαντούνας με συνοδηγό τον Κώστα Σούκουλη (Mitsubishi Lancer EVO VI). Στην Α5 και την F3 επικράτησαν οι Ηλείοι Αγγελόπουλος – Δίπλας της ΑΟΛΑΠ, στην Ε11 και την F2 οι Μποζιονέλος – Παναρίτης από την Κόρινθο (Ford Escort MK II) και στην Ε10 οι Τριαντόπουλος – Δελέγκος της Art of Speed (ΤΟΥΟΤΑ Corolla 1600). Θα πρέπει να επισημάνουμε τη μάχη που δόθηκε στην F2 μεταξύ Μποζιονέλου και Αγγελόπουλου, με την τελική διαφορά τους να μην ξεπερνά το ενάμιση δευτερόλεπτο και τους δύο να κινούνται στο όριο στις ειδικές.

Σε ότι αφορά τους οδηγούς και συνοδηγούς που διακρίθηκαν μεταξύ των μελών ΑΟΛΑΠ ήταν οι τρεις πρώτοι οδηγοί Μπαντούνας, Αγγελόπουλος και Κομιώτης, ενώ οι τρεις πρώτοι συνοδηγοί οι Δίπλας, Χριστόπουλος και Πισιμάνης.

Ανάμεσα στις κυριότερες εγκαταλείψεις του αγώνα μαζί με τους Κύρκο – Πολυζώη, οι Τσαπέκης – Κοκκινάκης (Ε.Δ. 1 από μηχανική βλάβη) και Λαϊνόπουλος – Κολοτούρος (Ε.Δ. 5 από μηχανική βλάβη).

Περισσότερα Νέα