Πύργος: Συνάντηση μεταξύ του Νίκου Κλάδη και του νέου Διευθυντή Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ανδρέα Καρατζά

24 Ιουλίου - 19:27 Τοπικά

Συνάντηση μεταξύ του Νίκου Κλάδη και του νέου Διευθυντή Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ανδρέα Καρατζά πραγματοποιήθηκε χθές στα γραφεία της Α/θμιας εκπαίδευσης στον Πυργο.

Στον σύντομο χαιρετισμό του ο κος Καρατζάς ανέφερε: 

Με την ευκαιρία της ανάληψης των καθηκόντων μου, θα ήθελα να ευχηθώ στους συναδέλφους και στις συναδέλφισσες εκπαιδευτικούς, στους μαθητές και στους γονείς τους, στο διοικητικό προσωπικό αλλά και σε όλους τους εμπλεκόμενους στην εκπαιδευτική διαδικασία φορείς της Ηλείας, υγεία, αισιοδοξία και δύναμη στο απαιτητικό αλλά και δημιουργικό έργο μας. Αποτελεί ιδιαίτερη τιμή για μένα αλλά και μεγάλη ευθύνη και πρόκληση η επιλογή μου ως Διευθυντής Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ηλείας.

Σε μια εποχή που η εκπαίδευση αγωνίζεται να βρει τον προσανατολισμό της για να βαδίσει στο μέλλον, προετοιμάζοντας τους αυριανούς πολίτες να ζήσουν σε μια πιο αξιοκρατική, πιο ανταγωνιστική και πιο αλληλέγγυα κοινωνία μέσα σε ένα πολύπλοκο φυσικό, ψηφιακό και πολιτισμικό περιβάλλον, το προσωπικό μου όραμα για τη θέση που αναλαμβάνω προσδιορίζεται από τη βαθιά πεποίθησή μου ότι η πιο πολύτιμη αξία σε έναν οργανισμό είναι οι άνθρωποί του. Η άσκηση διοίκησης οφείλει να λειτουργήσει συμπεριληπτικά και να παράσχει τις γέφυρες πρόσβασης στον καθένα σε αισθήματα ικανοποίησης για τη συμμετοχή του σε μια μεγάλη εκπαιδευτική κοινότητα, να τον κάνει να νιώσει ότι ανήκει σε κάτι ευρύτερο από την τάξη, το σχολείο, τη γειτονιά και τον δήμο του, να αισθανθεί και πάλι αξιοπρεπής, δημιουργικός, αποτελεσματικός και αποδεκτός, μα πάνω απ’ όλα να ξαναγίνει χαρούμενος στο εργασιακό του περιβάλλον. Στόχος μας, λοιπόν, είναι η συστηματική συνεργασία με τα στελέχη διοίκησης των Σχολικών Μονάδων και των υποστηρικτικών δομών και με κάθε έναν εκπαιδευτικό ξεχωριστά μέσα στα πλαίσια μιας μεγάλης εκπαιδευτικής κοινότητας που τη χαρακτηρίζει η αποδοχή των ιδιαιτεροτήτων, των αναγκών, των δυνατοτήτων και των προσδοκιών του καθενός. Όλοι μαζί, ο καθένας με τη δική του συνεισφορά, μπορούμε να συνεργαστούμε και να βρούμε λύσεις στα όποια προβλήματα απασχολούν ή θα απασχολήσουν την εκπαιδευτική μας κοινότητα. Καμία αλλαγή δεν μπορεί να πετύχει αν οι εκπαιδευτικοί και τα στελέχη δε νιώθουν συμμέτοχοι και συντελεστές του πλαισίου εντός του οποίου καλούνται να λειτουργήσουν και, κατ’ επέκταση, εάν η άσκηση διοίκησης δεν είναι ανθρώπινη, συμμετοχική, ρεαλιστική, αξιοκρατική και κοντά στις πραγματικές εκπαιδευτικές ανάγκες.

Όλοι μαζί μπορούμε να αναβαθμίσουμε την ποιότητα εκπαίδευσης στον νομό μας και να την ξανακάνουμε αξιοκρατική και δίκαιη. Η αναβάθμιση της ποιότητας του εκπαιδευτικού έργου τίθεται πλέον ως πρώτη μας προτεραιότητα μέσα από την υποστήριξη της επαγγελματικής ανάπτυξης των εκπαιδευτικών, την ενίσχυση της αυτοδυναμίας της σχολικής μονάδας, το άνοιγμα του σχολείου στην κοινωνία και στις σύγχρονες διδακτικές προσεγγίσεις, την ενσωμάτωση της ψηφιακής τεχνολογίας, την αναβάθμιση των υποδομών, την καινοτομία, τις ίσες ευκαιρίες μάθησης, το δικαίωμα κάθε παιδιού στην εκπαίδευση.

Σε αυτή την προσπάθεια καλούμε αρωγούς και συμπαραστάτες κάθε εκπαιδευτικό, τους γονείς, την τοπική αυτοδιοίκηση, την τοπική κοινωνία, τα συνδικαλιστικά όργανα, την Εκκλησία και το σύνολο των αρχών και των φορέων του τόπου μας.

Αγαπητοί/ές συνάδελφοι/ισσες και συνεργάτες,

αισθάνομαι την ανάγκη να σας ευχαριστήσω θερμά για τις ευχές, την αγάπη και την εμπιστοσύνη που μου μεταφέρετε. Με τη δική σας υπεύθυνη συμμετοχή, αμέριστη υποστήριξη και ειλικρινή συνεργασία θα πραγματώσουμε αυτή την απαιτητική, αλλά και τόσο δημιουργική προσπάθεια πραγμάτωσης του οράματός μας για ένα αξιοκρατικό, ποιοτικό και συμπεριληπτικό σχολείο στην Ηλεία.

Ευχαριστώ τον απερχόμενο Προσωρινό Διευθυντή Εκπαίδευσης κ. Νικόλαο Κλάδη για τη συνεργασία μας και του εύχομαι τα καλύτερα σε προσωπικό, οικογενειακό και υπηρεσιακό επίπεδο.

Σύντομο βιογραφικό

ΑΝΔΡΕΑ ΚΑΡΑΤΖΑ, Διευθυντή Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ηλείας

 

Ο ΑΝΔΡΕΑΣ ΚΑΡΑΤΖΑΣ του Διονυσίου και της Πηνελόπης, γεννήθηκε στα Λεχαινά Ηλείας στις 17-7-1965. Σπούδασε Παιδαγωγικά στην Παιδαγωγική Ακαδημία Ηρακλείου Κρήτης (1985) και Θεολογία στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (1989). Μετεκπαιδεύτηκε στη Γενική Αγωγή στο Μαράσλειο Διδασκαλείο (1999) και ολοκλήρωσε τις σπουδές του στις Επιστήμες της Αγωγής λαμβάνοντας Δίπλωμα Ειδίκευσης (2000) και Διδακτορικό (2004) από το Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Κρήτης. Επίσης, το 2020 έλαβε Διδακτορικό τίτλο από τη Σχολή Θεολογίας του ΕΚΠΑ. Μιλάει Γαλλικά, Αγγλικά, Αραβικά και Ιταλικά.

Από το 1988  μέχρι σήμερα υπηρέτησε ως δάσκαλος στην Α/θμια εκπαίδευση και στο Ευρωπαϊκό Σχολείο Βρυξελλών (1992-1997). Διετέλεσε  Διευθυντής Σχολικών Μονάδων, Συντονιστής Εκπαίδευσης Β. Αφρικής και Μ. Ανατολής (2005-2010), Διευθυντής του Περιφερειακού Επιμορφωτικού Κέντρου Πατρών (Π.Ε.Κ. ΠΑΤΡΑΣ) (2014-2016) και Σχολικός Σύμβουλος (2011-2017). Τα τελευταία πέντε έτη διετέλεσε Διευθυντής του 2ου 12/θ Δημοτικού Σχολείου Λεχαινών «Πάρης Κατσούφης».

Παράλληλα, δίδαξε Ειδική Αγωγή στο Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου (2012-2013), Μεθοδολογία Εκπαιδευτικής Έρευνας, Εκπαιδευτική Ψυχολογία και Εκπαιδευτική Αξιολόγηση στην ΑΣΠΑΙΤΕ (2012-2016), Διαπιστωτικά Θέματα Λογοπαθολογίας, Διαταραχές Ροής-Τραυλισμό και Βιοηθική στο Τμήμα Λογοθεραπείας του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου (2019-2021). Τα τέσσερα τελευταία ακαδημαϊκά έτη είναι Σύμβουλος-Καθηγητής στο Ελληνικό Ανοιχτό Πανεπιστήμιο (ΕΑΠ), όπου διδάσκει στο Κοινό Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών Ειδικής Αγωγής τα μαθήματα Προβλήματα προφορικού και γραπτού λόγου και Γλωσσική Επεξεργασία.

Έχει σημαντικό επιμορφωτικό έργο στην Ειδική Αγωγή, στη Συμπερίληψη, στην Ανάπτυξη και Λειτουργία Δικτύου Πρόληψης και Αντιμετώπισης των Φαινομένων Σχολικής Βίας και Εκφοβισμού, στην Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών στα Νέα Προγράμματα Σπουδών του Μαθήματος των Θρησκευτικών, στην Ανοιχτή & Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση, στη Διαφοροποιημένη διδασκαλία και στη Διοίκηση Εκπαιδευτικών Μονάδων (ΕΚΔΔΑ).

Έχει συμμετάσχει ως εισηγητής και κριτής σε διεθνή επιστημονικά συνέδρια. Το επιστημονικό του έργο αφορά τη Διδακτική της Γλώσσας, την Αναγνωστική Κατανόηση, την Ορθογραφία, τη Διαφοροποιημένη Διδασκαλία και τη Συμπερίληψη.

Έχει συγγράψει μονογραφίες για τη Γραπτή Έκφραση και την Ορθογραφική Δεξιότητα και σε συνεργασία με τον Εκράμυ Άζερ το Ελληνοαραβικό και Αραβοελληνικό Λεξικό Ερατοσθένης. Πρόσφατα (Μάιος 2022) δημοσίευσε σε συνεργασία με την Ιωάννα Βάμβουκα πανεπιστημιακό σύγγραμμα με τίτλο: Οριοθετώντας τη μάθηση, τις δυσκολίες και τις διαταραχές της ανάγνωσης, της ορθογραφίας και της γραφής: για μια συμπεριληπτική διδακτική αντιμετώπιση».

Διετέλεσε επίσης Ειδικός Επιστήμονας-Αξιολογητής του Ι.Ε.Π. στην αξιολόγηση του εκπαιδευτικού υλικού «Εικονογραφημένο Λεξικό (Α΄, Β΄, και Γ’  Δημοτικού)» (2015) και στην Αναδιάρθρωση και Εξορθολογισμό της Διδακτέας Ύλης Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (2016) καθώς και Επιμορφωτής Επιμορφωτών για την Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών (δασκάλων και καθηγητών) στα Νέα Προγράμματα Σπουδών του μαθήματος των Θρησκευτικών (2016-2017).

Περισσότερα Νέα