Σεμινάρια και εργαστήρια για εκπαιδευτικούς στο 19ο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου Ολυμπίας-

24 Ιουλίου - 17:12 Τοπικά

Α. στον ΠΥΡΓΟ

Δουλεύοντας με τις τεχνικές του Celestin Freinet για ένα Σχολείο της Κοινότητας

Για εκπαιδευτικούς Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.

Το εργαστήριο ξεκινά με την προβολή της ταινίας «Η μάθηση είναι ιερή! Στα πρώτα βήματα μιας τάξης Freinet» (Delphine Pincon, France, 50΄, 2014). Στη συνέχεια ακολουθεί ένας καταιγισμός ιδεών για τις σχέσεις τάξης – αυλής – κοινότητας, την διαφοροποιημένη παιδαγωγική, την σχολική αρχιτεκτονική, την αλληλογραφία, το συμβούλιο τάξης, το πλάνο εργασίας και τις άλλες τεχνικές του Freinet. Το εργαστήριο αφορά το τυπογραφείο (μικρά βιβλία, σχολικές εφημερίδες, όχι πια αναγνωστικά, αφίσες, πίνακας ανακοινώσεων, εφημερίδα τοίχου, ελεύθερη έκφραση, θέατρο – εφημερίδα) και βασίζεται στα δικαιώματα του παιδιού (άρθρα 12-17), την παραγωγή δημόσιας σφαίρας στο σχολείο, τα ΜΜΕ και τα δικαιώματα των παιδιών, την παιδική δημοσιογραφία και την πολιτειότητα της παιδικής ηλικίας.

Χαράλαμπος Μπαλτάς, δάσκαλος, μέλος της Παιδαγωγικής Ομάδας «Το Σκασιαρχείο»

Πύργος, Ορφέας ΙΙΙ: 5/12/2016, 15:00-18:00

Το παραμύθι ως παιδαγωγικό εργαλείο: ταξίδι με λέξεις και εικόνες

Για εκπαιδευτικούς Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης.

Στο πρώτο μέρος παρουσιάζεται το ταξίδι ενός παιδικού βιβλίου από την γέννησή του μέχρι να φτάσει στην έκδοση και τελικά στα χέρια των παιδιών. Στο δεύτερο μέρος δίδονται πρακτικές οδηγίες: Τι μπορώ να κάνω μ’ ένα παραμύθι; Πώς το παρουσιάζω στα παιδιά; Πώς το επενδύω με μουσική; Πώς μπορώ να φτιάξω απλά μουσικά όργανα με φυσικά υλικά; Πώς μπορώ να τα χρησιμοποιήσω; Οι εκπαιδευτικοί χωρισμένοι σε ομάδες θα φτιάξουν τα δικά τους παραμύθια.

Θοδωρής Παπαϊωάννου, συγγραφέας

Πύργος, 1ο Δημοτικό Σχολείο 6/12/2016, 15:00-18:00.

Οι γυναίκες εμφανίζονται κι οι άντρες κινούνται;

Για εκπαιδευτικούς Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.

Εργαστήριο Κινηματογραφικής έμφυλης ερμηνείας με τη συνεργασία της Γενικής Γραμματείας Ισότητας των Φύλων (ΓΓΙΦ). Η σχέση κινηματογράφου – εκπαίδευσης αποτελεί και δημιουργεί μια ισχυρή δυναμική, ένα σημαντικό εκπαιδευτικό εργαλείο, το οποίο παρέχει τη δυνατότητα στον εκπαιδευτικό και στους μαθητές να ασκηθούν πολυεπίπεδα στην κατάκτηση πολλαπλών γραμματισμών: κριτικού, πολιτισμικού, αισθητικού, δημιουργικού, λογοτεχνικού. Με δεδομένη την παραπάνω σχέση, στόχος του εργαστηρίου είναι να προσεγγιστεί ο κινηματογράφος ως οπτικό κείμενο, με εστίαση κυρίως στην έμφυλη ανάγνωση, στις έμφυλες αναπαραστάσεις, στους τρόπους υπονόμευσης αλλά και ενίσχυσης των διχοτομιών, υπό το πρίσμα της φεμινιστικής θεωρίας και κριτικής. Προβάλλονται αποσπάσματα ταινιών τα οποία θα αποτελέσουν αντικείμενο συζήτησης και προβληματισμού, τόσο ως προς το περιεχόμενο όσο και ως προς τη μορφή, για να διαπιστωθεί ποιοτικά και ποσοτικά η διεμβόλιση ή όχι στερεοτυπικών οπτικών του φύλου. Στόχος εν τέλει είναι να γίνει κατανοητό ότι η μελέτη μιας ταινίας μέσω της έμφυλης οπτικής, αποτελεί σημαντική παράμετρο, η οποία μπορεί να αξιοποιηθεί από τους εκπαιδευτικούς και μαθητές στην τάξη για την άρση των στερεοτύπων, του σεξισμού, της βίας, της έμφυλης ανισότητας.

Ζωή Μαγουλά, φιλόλογος, Κατερίνα Μπαρτζώκα, φιλόλογος – θεωρητικός ευρωπαϊκής μουσικής, Βίκυ Σαϊνη, κοινωνική ανθρωπολόγος, Εύα Σπαθάρα, φιλόλογος – κοινωνιολόγος σε ζητήματα φύλου (στελέχη της Ομάδας Εκπαίδευσης και Πολιτισμού της ΓΓΙΦ).

Πύργος, Συνεδριακό Κέντρο: 7/12/2016, 15:00-18:00

Μειονότητες και ανθρώπινα δικαιώματα

Για εκπαιδευτικούς Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.

Σεμινάριο στο πλαίσιο του αφιερώματος «Γκρεμίζοντας τις προκαταλήψεις – Μαθαίνοντας την αποδοχή», στο οποίο εξετάζονται ζητήματα ευαισθητοποίησης της σχολικής κοινότητας πάνω στα δικαιώματα των μειονοτήτων και ιδίως των παιδιών. Προβάλλεται η ταινία Λόλα, ένα μπιζέλι για σπίτι/Lola on the pea (fiction, 90΄, Γερμανία, 2014) παρουσία του σκηνοθέτη Thomas Heinemann και ακολουθεί ανάλυση με αφορμή και την παρουσίαση του παιδαγωγικού φακέλου/οδηγού μελέτης της ταινίας.

Thomas Heinemann, σκηνοθέτης, Βούλα Παπαγιάννη, Κέντρο Διαπολιτισμικής Αγωγής Πανεπιστημίου Αθηνών, Υπεύθυνη Καινοτομιών και Διαπολιτισμικής Επικοινωνίας, Άκης Καπράνος, κριτικός κινηματογράφου

Πύργος, Ορφέας ΙΙΙ, 8/12/2016, 15:00-18:00

Ενισχύοντας το δικαίωμα των παιδιών στην έκφραση γνώμης

Για εκπαιδευτικούς Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.

Παρουσιάζονται εργαλεία και τεχνικές για την κατανόηση και ενίσχυση του δικαιώματος γνώμης των μαθητών (διαφορετικών ηλικιών σχολείου), σε ένα πλαίσιο αλληλοσεβασμού και συνεργασίας, αξιοποιώντας τον κινηματογράφο και τις λοιπές τέχνες. Οι εκπαιδευτικοί θα κληθούν να πάρουν μέρος σε δραστηριότητες -σε μικρές ομάδες- με τη μορφή προσομοίωσης και θα ανταλλάξουν στη συνέχεια απόψεις και εκτιμήσεις για τη διεργασία στην οποία  συμμετείχαν και περαιτέρω δράσεις που μπορούν να αναλάβουν στο σχολείο τους.

Γιώργος Μόσχος, Βοηθός Συνήγορος του Πολίτη για τα Δικαιώματα του Παιδιού

Πύργος, Συνεδριακό Κέντρο: 9/12/2016, 15:00-18:00

ΤΑ ΠΕΝΤΕ ΕΠΟΜΕΝΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΑΠΕΥΘΥΝΟΝΤΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΣΕ ΑΛΛΕΣ ΟΜΑΔΕΣ, ΑΛΛΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΔΗΛΩΣΟΥΝ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΕΦ’ ΟΣΟΝ ΕΠΙΘΥΜΟΥΝ ΝΑ ΤΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΟΥΝ

Σκηνογραφία. Θέατρο, Κινηματογράφος και τεχνικές

Για μέλη θεατρικών ομάδων και

για εκπαιδευτικούς Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης

Σεμινάριο για τις βασικές αρχές της σκηνογραφίας που απευθύνεται σε μέλη θεατρικών ομάδων, εκπαιδευτικούς Α’ και Β’/βάθμιας εκπαίδευσης και ευρύ κοινό. Το σκηνικό αποτελεί τον καμβά για οποιαδήποτε καλλιτεχνική δράση, ειδικά δε στο Θέατρο και στον Κινηματογράφο είναι απολύτως απαραίτητο. Δεν μπορεί να γίνει Θέατρο ή Κινηματογράφος χωρίς σκηνογραφία. Το σκηνικό μεταδίδει συναίσθημα, φορτίζει την εικόνα, συμπληρώνει τον λόγο. Τα βασικά δεδομένα στη δουλειά του σκηνογράφου είναι το θεατρικό κείμενο και το σενάριο, αντίστοιχα. Πλέον αυτών, για την κατασκευή του σκηνικού είναι αυτονόητο ότι λαμβάνεται υπ’ όψη η σκηνοθετική ματιά και η προσέγγιση του σκηνοθέτη στο έργο –άλλωστε οι τέχνες του θεάτρου και του κινηματογράφου είναι συνεργατικές τέχνες.

Αντώνης Χαλκιάς, σκηνογράφος

Πύργος, Απόλλων, 5/12/2016, 15:00-17:30

Masterclass  με τον Νίκο Καβουκίδη

Για κινηματογραφιστές και

για εκπαιδευτικούς Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.

Ο πολυβραβευμένος διευθυντής φωτογραφίας και σκηνοθέτης Νίκος Καβουκίδης επιστρέφει με ένα μάστερ κλας πάνω στη σημασία και τη δύναμη του κινηματογραφικού ντοκουμέντου. Το μάθημα θα στηρίζεται στην τελευταία σκηνοθετική δουλειά του, ένα ιστορικό ντοκιμαντέρ με τίτλο «Μνήμες» που μόλις ολοκληρώθηκε και από το οποίο θα προβληθούν αποσπάσματα. Η ταινία περιδιαβαίνει την ιστορία της Ελλάδας από το 1935 ως το 1950 και στηρίζεται σε σπάνια κινηματογραφικά ντοκουμέντα, τα περισσότερα από τα οποία εμφανίζονται για πρώτη φορά.

Νίκος Καβουκίδης, σκηνοθέτης, διευθυντής φωτογραφίας

Πύργος, Ορφέας ΙΙΙ, 6/12/2016, 15:00-17:00

Αυτί και μάτι του δραματουργού

Για μέλη θεατρικών ομάδων και

για εκπαιδευτικούς Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης

Μία συνάντηση που αποσκοπεί στην άσκηση και εξάσκηση ενός δραματουργικού βλέμματος πάνω στον κόσμο και στα πράγματα. Στην ανίχνευση του ανθρώπινου δράματος πίσω και πέρα από τους μηχανισμούς της καθημερινότητας. Στην ανασύστασή του και στην αναδημιουργία του επί σκηνής. Ως θεατρικό έργο.

Βασίλης Κατσικονούρης, θεατρικός συγγραφέας

Πύργος, Απόλλων: 8/12/2016, 15:00-17:30

Εμπάτε αγόρια στο χορό, κορίτσια στα τραγούδια

Για μέλη θεατρικών ομάδων και

για εκπαιδευτικούς Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης

Αλφαβητάρια της αγάπης και μουσικές προπαίδειες με αηδόνια και χελιδόνια σε ένα πρωτότυπο και συναρπαστικό Εργαστήρι Πολυφωνίας. Ένα τριήμερο με πολυφωνικά και γκρεκάνικα τραγούδια καθώς και με χορούς για παιδιά και για νέους αλλά και για όσους θέλουν να τραγουδήσουν και να χορέψουν μαζί τους: «εμπάτε αγόρια στο χορό, κορίτσια στα τραγούδια, ελάτε για να μάθετε πως πιάνεται η αγάπη».

Αλέξανδρος Λαμπρίδης και Αλίκη Γκανά (μέλη του Πολυφωνικού Καραβανιού)

Πύργος, Τετράστιχο: 7-9/12/2016, 15:00-18:00

Οι τεχνικές του ηλεκτρονικού μοντάζ

Για φοιτητές ΤΕΙ

Σεμινάριο για φοιτητές ΤΕΙ, που παρουσιάζει τις γενικές αρχές της θεωρίας του μοντάζ και εισέρχεται αναλυτικότερα στην εφαρμογή της μέσω του ηλεκτρονικού υπολογιστή και του ευρέως διαδεδομένου επαγγελματικού προγράμματος Adobe Premiere. Για την καλύτερη κατανόηση των τεχνικών του μοντάζ, θα χρησιμοποιηθεί ως μοντέλο μια ταινία των εργαστηρίων του Φεστιβάλ Ολυμπίας και ο τρόπος που ακολουθήθηκε για να μονταριστεί.

Γιώργος Κουρμούζας, σκηνοθέτης-μοντέρ

Πύργος, ΤΕΙ Θ-3: 7/12/2016, 15:00-18:00

Β. στην ΑΜΑΛΙΑΔΑ

Προσεγγίζοντας το θεατρικό παιχνίδι

Για εκπαιδευτικούς Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης

Τριήμερο βιωματικό εργαστήριο για την ανάπτυξη θεατρικών παιχνιδιών στο δημοτικό σχολείο και στο νηπιαγωγείο. Το εργαστήριο εστιάζει στις εξής ενότητες: α) Αναζητώντας τον ορισμό του θεατρικού παιχνιδιού, β) Η αξία του παιχνιδιού, γ) Το παιχνίδι ως βάση για την ανάδειξη ενός ρόλου και την δημιουργία αυτοσχέδιων θεατρικών πλοκών, δ) Η μουσική, η κίνηση και ο χορός στο θεατρικό παιχνίδι, ε) Ανάπτυξη ενός θεατρικού παιχνιδιού με αρχή, μέση και τέλος. Στο κλείσιμο του εργαστηρίου θα οργανωθεί κοινή δράση μαθητών και εκπαιδευτικών, χωρίς την παρουσία θεατών.

Ηλίας Πίτσικας, παιδαγωγός-δάσκαλος θεατρικού παιχνιδιού, Γιάννης Σφυρής, μουσικός-συνθέτης, Σοφία Δράκου, δασκάλα χορού, Δημήτρης Καρατζάς, μουσικός (μέλη της Ομάδας Τέχνης Πάροδος)

Αμαλιάδα, 6ο Δημ. Σχ.: 3/12, 16:00-20:00, 4/12, 10:00-14:00 και 16:00-19:00, 5/12/2016, 17:00-18:30

Το ντοκιμαντέρ ως εργαλείο στην Εκπαίδευση – και όχι μόνο!

Για εκπαιδευτικούς Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης

Με πολύ μεγαλύτερο εύρος θεμάτων και ποικιλία μορφής σε σχέση με παλιότερα, με περισσότερο συναίσθημα και χιούμορ, το σύγχρονο ανθρωποκεντρικό ντοκιμαντέρ ανιχνεύει την ανθρώπινη περιπέτεια και συνείδηση, την καθημερινότητα, την κοινωνία και την Ιστορία. Το ντοκιμαντέρ έχει μπει πλέον και στο χώρο της Εκπαίδευσης καθώς όλο και περισσότερα σχολεία το εντάσσουν στη δουλειά τους ως ένα πολυσύνθετο εκπαιδευτικό εργαλείο. Αρέσει στα παιδιά, προσφέρεται για αναλύσεις και ασκήσεις, και μπορεί να αποτελέσει αφορμή ακόμα και για κινηματογραφικές απόπειρες των ίδιων των μαθητών. Τα ερωτήματα που απασχολούν το Εργαστήριο διατρέχουν τρεις διαφορετικές ενότητες, που είναι ωστόσο στενά συνδεδεμένες μεταξύ τους: α) Η χρήση του Ντοκιμαντέρ στην Εκπαίδευση, β) Από την μικρή, προσωπική ιστορία στη «μεγάλη», καθολική Ιστορία και γ) Προφορική μαρτυρία και Αφήγηση.

Μέγιστος αριθμός συμμετεχόντων: 30 άτομα. Οι συμμετέχοντες πρέπει: α) Να έχουν δει τα links κάποιων ταινιών που θα λάβουν πριν από την έναρξη του εργαστηρίου, β) Να έχουν μαζί τους laptop, φωτογραφική μηχανή ή κάμερα και τα περιφερειακά για φόρτωμα, ξεφόρτωμα υλικών από και προς τον Η/Υ. Τουλάχιστον να υπάρχει ο ανωτέρω εξοπλισμός ανά 6-7 άτομα. γ) Κάποιοι να έχουν εγκατεστημένα στον υπολογιστή τους προγράμματα επεξεργασίας εικόνας και βίντεο (Photoshop, Movie Maker ή αντίστοιχά τους). Θα λάβουν έντυπες οδηγίες για το περιεχόμενο του εργαστηρίου.

Βασίλης Λουλές, σκηνοθέτης

Αμαλιάδα, Βιβλιοθήκη, 4-5 Δεκεμβρίου, 15:00-19:00

Σεμινάριο Ντοκιμαντέρ – Multimedia

Για εκπαιδευτικούς Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης

Ένα σεμινάριο πάνω στην έννοια και την ιστορία τού ντοκιμαντέρ και του multimedia σε Power Point παρουσίαση. Ξεκινά με προσεγγίσεις των ντοκιμαντέρ και συνεχίζει με ανάλυση στη δομή και τη σύνθεση των έργων. Το ντοκιμαντέρ δεν είναι μόνο η είδηση και το ρεπορτάζ. Είναι η ιστορία, το γεγονός και η έρευνα, η αιτία και το αποτέλεσμα, η εικόνα και το συναίσθημα. Αρχικά αυτά που συμβαίνουν αποτελούν την πρώτη ύλη. Η επεξεργασία και η σύνδεση όλων των παραμέτρων αποτελούν τη σύνθεση μέσα από την προσωπική ματιά και κρίση των δημιουργών. Συνδεόμαστε με τα έργα που βλέπουμε και με τα έργα που δημιουργούμε και ως κοινό και ως δημιουργοί.

Νικολέττα Παπαθανασίου, Κινηματογραφίστρια, MA in Photojournalism

Αμαλιάδα, Cine Cinema ΙΙ, 6/12/2016, 15:00-17:15

Η δημιουργία animation ως μέσο ενεργητικής συμμετοχής του μαθητή

Για εκπαιδευτικούς Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης

Στο εργαστήριο γίνεται μια βιωματική προσέγγιση μιας σειράς δημιουργικών δραστηριοτήτων που συνδέονται με την τεχνική του animation και οι οποίες συμβάλλουν στην δημιουργική και ενεργητική συμμετοχή  του Μαθητή-Θεατή στην παρακολούθηση μιας ταινίας. Οι προτεινόμενες δραστηριότητες εμπεριέχονται σε εξειδικευμένα φύλλα εργασίας που δημιουργήθηκαν από τον καθηγητή του ΤΕΙ Αθήνας  και επί χρόνια συνεργάτη του Φεστιβάλ Ολυμπίας Δρ. Σπύρο Σιάκα.

Σπύρος Σιάκας, καθηγητής στο Τμήμα Γραφιστικής της Σχολής Καλλιτεχνικών Σπουδών του ΤΕΙ Αθήνας.

Αμαλιάδα, ΚΕΚ Εργασία Ι, 6/12/2016, 15:00-18:00

Γκρεμίζοντας τις προκαταλήψεις – Μαθαίνοντας την αποδοχή

Για εκπαιδευτικούς Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης

Σεμινάριο στο πλαίσιο του αφιερώματος «Γκρεμίζοντας τις προκαταλήψεις – Μαθαίνοντας την αποδοχή», στο οποίο εξετάζονται διαπολιτισμικά θέματα και επικεντρώνεται σε ζητήματα που σχετίζονται με τις προσφυγικές κρίσεις. Προβάλλεται η ταινία Ταξιδιάρικα πουλιά/Journey Birds (Ισραήλ, Ιταλία, Αυστρία, Γαλλία,  docu-animation, 9΄, 2015) παρουσία της σκηνοθέτιδος Daphna Awadish και ακολουθεί ανάλυση από την ίδια και τον συγγραφέα Γρηγόρη Χαλιακόπουλο. Οι εισηγητές χρησιμοποιούν τον κινηματογράφο και την λογοτεχνία για να αναπτύξουν το θέμα τους.

Daphna Awadish, σκηνοθέτης και Γρηγόρης Χαλιακόπουλος, συγγραφέας

Αμαλιάδα, Cine Cinema ΙΙ, 7/12/2016, 17:00-19:30

Β΄ Παγκόσμιος Πόλεμος-Κατοχή-Αντίσταση-Ολοκαύτωμα

Για εκπαιδευτικούς Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης

Βιωματικό σεμινάριο με θέμα την προσέγγιση της συγκεκριμένης ιστορικής περιόδου για εκπαιδευτικούς Β’/βάθμιας εκπαίδευσης, κυρίως φιλολόγους. Αξιοποιώντας ιστορικά κείμενα, λογοτεχνικά και θεατρικά έργα, ντοκιμαντέρ και ταινίες, η συγγραφέας παρουσιάζει διαφορετικές προτάσεις προσέγγισης του θέματος. Η ομάδα εργάζεται βιωματικά σε μία από αυτές, με στόχο να γίνει μια διαφορετική θεατρική παράσταση. Το σεμινάριο αφορμάται από τις ευκαιρίες ενασχόλησης με το θέμα, που προσφέρουν τα αναλυτικά προγράμματα Γυμνασίου και Λυκείου ώστε να διευρύνει τα μέσα και τις οπτικές και να συγκροτήσει τις δυνατότητες σε απτές και εφαρμόσιμες προτάσεις.

Αλεξάνδρα Μητσιάλη, συγγραφέας – φιλόλογος

Αμαλιάδα, Cine Cinema: 8/12/2016, 15:00-17:15

Η αξιοποίηση της ταινίας μικρού μήκους στην τάξη

Για εκπαιδευτικούς Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης

Εργαστήριο Κινηματογραφικής Παιδείας . Ένα εκπαιδευτικό εργαστήριο για μικρούς και μεγάλους – δασκάλους και παιδιά – εμπνευσμένο από την πλούσια κινηματογραφική εμπειρία του BFI, που επιδιώκει να δημιουργήσει μικρούς κριτικούς και έξυπνους θεατές, μέσα από την ανάλυση και το στοχασμό μιας ταινίας μικρού μήκους στην τάξη. Έξυπνα τρικ, απλές ασκήσεις ανάλυσης περιεχομένου προ(σ)καλούν τους συμμετέχοντες σε ένα βιωματικό ομαδοσυνεργατικό παιχνίδι με πυρήνα πάντα μια ταινία-έκπληξη του Φεστιβάλ!

Ειρήνη Ανδριοπούλου, επικοινωνιολόγος με ειδίκευση στην εκπαίδευση στα ΜΜΕ

Αμαλιάδα, Cine Cinema ΙΙ: 9/12/2016, 15:00-17:15

Περισσότερα Νέα